lol, ik heb ondertussen zelf al wat beta testers gevonden.
Het programma werd uitvoerig getest op verschillende XP computers en zodoende bijgewerkt.
Ik heb het enkele dagen geleden gereleased voor het publiek op mijn site.
[url]andysoftware.freehostia.com[/url]
Ik ging normaal vandaag een aankondiging doen hierom trend maar bij deze is dat dus gebeurd.
Korte samenvatting in het nederlands (site is in het engels)
Smart tweak XP: tweak en opruim programma voor je computer (windows XP only - de installeren zal ook niet runnen als je geen XP machine hebt, dit om problemen te vermijden)
3 secties:
- Overzicht: keuze uit kort of gedetailleerd overzicht van je computer specificaties.
- Tweak: 4 tweak opties, onnodige services uitschakelen, RAM defragmenteren, HD defragmenteren en HD repareren.
- Opruimen: junk file opruimen en internet bestanden (= privacy) opruimen.
Mooie tweakbar onderaan om te zien wat nog getweakt moet worden (automatische detectie).
Compleet safe, voldoende uitleg bij alles en zeer gemakkelijk te gebruiken.
Ik persoonlijk gebruik het ook zelf (anders had ik het niet geprogrammeerd natuurlijk).
Mocht je vragen hebben, suggesties, bugs of iets anders, post het hier gerust (negatief of positief, maakt niet uit) of gebruik het contact form op de site.
Anthonio.
PS: Gordon, toch bedankt voor je reactie

maar ik zou zeggen, download and use it.
Dual boot: Ubuntu 8.04 - WIndows XP SP2 (via VMware) - Windows Vista 32bit - Toshiba L40 - Dual Core @ 1,76GHz - 1GB RAM - 120GB HDD - VDSL Connection